måndag 8 november 2010

.

Höststämning!




Vår veranda! Här sitter vi och myser
 långt in på hösten med filtar och
massor med ljus!


Hej alla fina!

Idag har jag och mina små troll
 varit ute och höststädat i trädgården!
Det blev en stor hög med massor av löv
 som dom har hoppat och skuttat i:))¨
Om kvällarna älskar jag att gå ut
 och tända alla lyktor som vi har
här i trädgården, det blir så mysigt tycker jag!

Ovan ser ni vårt lilla gårdshus som vi har använt till att
hysa in nära och kära när dom kommit på besök.
Men nu till våren ska jag få förverkliga min dröm...
jag ska öppna en alldeles egen butik. Det blir en
liten gårdsbutik med en webbutik upptill i lantlig stil
med en modern touch.
Mer om detta längre fram, men ååhh vad jag längtar!!

Ha en mysig kväll!!!
Kram Mia


 


 









1 kommentar:

  1. Du kommer att lyckas jättebra med din lilla butik.-)
    Kram Kusin Kristina

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)