onsdag 1 december 2010

1:a December....

Godmorgon!

Tänk första december, så mycket man vill hinna med innan jul. Det blir att göra den
berömda listan... småbarnsföräldrarnas räddning tror jag. Listor, listor och listor....
Saga är hemma från skolan i dag, förkyld och feber. Så jag ska muntra upp henne med
lite pepparkakshusbakning.. har köpt hem massor med kristyr i olika färger, m&ms och andra
bra att ha saker när man bakar...

Har börjat smyga in lite röda detaljer här hemma, några kuddar och lite tomtenissar. Några saker till i rött blir det men annars gillar jag nog mest det vita, gröna och silvriga....
Min lilla Olle gillar att vara med på kort...

Griseknoen i prickigt....

Minigranarna hittade jag förra året och de kommer nog
att bli ett återkommande pynt varje år - söta, små och mjuka

Mys nu varje dag fram till jul!!
Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)