söndag 26 december 2010

Annandag jul...


God Fortsättning !!

Hoppas att julhelgen varit bra!
Vi firade julafton tillsammans med min mans familj och det blev en väldigt rolig julafton, barnen var i sitt esse och tomten kom med massor av julklappar!
 Vi åt god mat och lekte paketlekar och spelade spel!
Magdalena och Pär (min kära svägerska och svåger) bor i ett fantastiskt hus, ett hus med tinnar och torn som dom byggde för snart 10 år sen. Inredningen går i vitt lantligt och lite svart.
I julklapp fick dom denna underbara ljuskrona designad av vår kära "Ernst".
Fantastiskt fin tycker jag.. passar som en smäck hemma hos Er Magdalena!
Tack för en mysig afton!!



Fin dukning i vitt, grönt och massor av silver!



Mina underbara små döttrar gav sin mamma ett armband som jag bara måste få
visa er, jag blev såååå rörd och jag kommer att bära det varje dag! Älskar er små!!
"Mother and daughter share an everlasting bond"

Ta hand om er!
Kram Mia

1 kommentar:

  1. Undrar vart dina döttrar köpt detta armband då jag vill köpa ett till min mamma!

    Hör av dig!

    Mathilda.aklundh@hotmail.com

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)