torsdag 30 december 2010

Gott Slut på ett fantastiskt 2010!!

Heeej!

Nu summerar vi 2010! Vilket år det varit!
En av mina höjdpunkter var resan till London med mina underbara tjejkompisar.
Vi är 6 tjejer som har hållit ihop sen 5 år tillbaka, träffades genom BVC när jag var
hemma med Olle. Vänner för livet...
Tack Maria, Annaleena, Anna-Lena, Jenny och Helena för att ni finns!!

Det var första gånger jag besökte London, kommer inte bli den sista!!
Underbar stad, första intrycket när vi kom upp från tunnelbanan var
den röda bussen som stod framför oss! Häftig känsla!!

Det finns hur mycket inspiration som helst att hämta från denna underbara stad, här
är några bilder från butiker vi besökte! Älskar trädet som var inlindat i garn!!
Det blir ett av mina projekt under 2011 att tillverka ett sådant träd!!

Vill tacka alla er fina som läser min blogg! Det har varit fantastiskt roligt, men samtidigt lite nervöst att börja blogga, att dela med sig av sitt liv till cyberspace och inte veta hur det ska tas emot. Men jag har fått så många positiva kommentarer både här och på facebook som har givit mig inspiration att fortsätta!

 Nästa år blir ett spännande år för mig då jag ska dra igång min butik...,
 plus alla andra projekt som vi ska göra här hemma!
Tusen tack för att ni kikar in och läser mina inlägg!!

Jag önska er ett
Gott slut & ett Gott Nytt År!

Största kramen till er
Mia

4 kommentarer:

  1. gott nytt önskar jag dig!!! så kul med butiken kommer absolut och shoppar kramar ann

    SvaraRadera
  2. Tack själv! Sååå fin och inspirerande blogg Mia.
    Håller med dig - trädet är grymt ;0)! Gott Nytt År, ses på söndag!!
    Jättekram från svägerskan i Götet

    SvaraRadera
  3. Hej Mia, vilken jättemysig blogg du har, så kul att få ta del av dina projekt! Jag tänkte höra med dig var du har köpt "hållarna/hängarna" till tomtelyktorna som du har hängt upp på väggen? Jag har nämligen likadana och tyckte det var en så fin lösning att hänga upp dom som du gjort :) Kram Frida

    SvaraRadera
  4. Jaaa det var så kul!! :DD

    Next time soon?
    Gott nytt år söta vännen!

    Kraaam Annaleena

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)