måndag 13 december 2010

Granen på plats..

Hej!

I söndags tog vi in granen.. det blir tidigare och tidigare för varje år,
 men jag är så'n som slänger ut den i mellandagarna eller senast efter nyår...
Detta är sista gånger vi har granen i detta rum, för om några veckor börjar
vi vår ombyggnation!! Jippi! Stort härligt kök med mycket plats för stor familj och
många vänner! Jag var och kikade på tolix stolarna igår och jag tror nog att det
får bli sådana till köket. Dom är ursnygga tycker jag och lätta att torka av, idag har vi vita
klädda stolar vilket kanske inte är det mest praktiska till en barnfamilj... ;o)




Denna söta lilla ängeln gjorde Saga när hon gick i första klass..
Barnens små alster är dom finaste juldekorationerna man kan ha tycker jag!!



Jag brukar köpa en ny sak till vår gran varje år, detta blev årets inköp.
 En skridsko till Saga, en till Olle och en till Agnes..
(köpte en urhärftig glassko på Harrods i höstas, men nu är det borta, kommer
väl fram till påsk eller nått...)



Kokböcker köper jag många varje år, jag gillar att laga mat och baka. 
Sen tycker jag det är så roligt att bara sitta och läsa för det finns så mycket mer än bara matrecept i vissa kokböcker. Dessa pryder våra tavellister i köket just nu...

Må så gott!
Kram Mia

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vilket vackert hus. Blir så inspirerad. Vad har ni för panel på väggarna?

    mari

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)