onsdag 8 december 2010

Julgodis..

Hej!

Till helgen ska här göras julgodis... då tar jag fram en av mina favoritböcker som jag fått från
min kära vän Nilla! Den damp ner i postlådan lagom till jul för några år sen och som vi använt den... massor av mumsiga saker som passar så här års!! Tack snälla du!!




Chokladbräcken är en favorit, går supersnabbt att göra och är underbart goda!!







Vanlig kola, himmelsk kola och fransk nogat
är oxå måsten på "gottebordet" som man säger här i halland...
Slå in dom i cellofan, vitt papper och bind fina band och sätt små söta bokmärken på.
Fint att lägga upp på 3-etage kakfatet och även en mysig present att ge bort när man springer på julmingel..

2 kommentarer:

  1. Mumsigt, chokladbräcken med polka är så goda :)

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! Kul att du o familjen gillar bakboken o alla julsmaskigheterna! Bara att baka på! Sköt om dig o familjen! Kram Nilla

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)