tisdag 21 december 2010

Mistel...

Hej på er :o)!

Idag håller vi oss inne för här är sååå kallt!! Då passar jag på att göra klart allt inför julafton!
Fina bokstäver kan man inte få för många av, går att göra så mycket med dom. Här har jag bara ställt dom mot en vägg, en trådrulle och några pepparkakor så blir det lite annorlunda..
Julrosen är en favorit, den fick jag av min kära mor i söndags då vi firade julafton med min familj, vi hade det väldans mysigt...

Julkulor av glas med inslag av rost är vackra tillsammans med allt det vita i vår gran,
 denna julgranskula kommer från Village.
Kära misteln är på plats, hoppas på många kyssar i jul!!  :o))

Nu är här färdigpyntat för i år! Så nu njuter jag av julefriden!
Stor Kram
Mia

1 kommentar:

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)