måndag 10 januari 2011

Blåa toner..

Hej!

Idag har jag städat bort det sista av julsakerna och det känns helt underbart!
Tog fram min mammas fina 3etage fat (tack snälla mamma för att jag får låna det)
och några handukar och ett förkläde som går i blåa toner. Det får bli min vårfärg här hemma!
Jag tycker om jeansblåa toner, det blir ett fräscht intryck! Har beställt en jätte fin randig
kudde i blått som jag ska ha i soffan i köket....

Böcker, böcker och böcker...
Kan inte få nog av fina inredningsböcker, trädgårdsböcker,
kokböcker och reseböcker!!!!  Älskar att sitta och läsa dom uppkrupen i soffan med
en kopp te i handen... sen är dom ju fantastiska att inreda med...
Har ett litet projekt som jag håller på med just nu. Inspirationen fick jag från Londonresan, snart är det färdigt så jag kan visa er. Men det innerhåller böcker, böcker, böcker och snören.....

Önskar er en Trevlig kväll!
Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)