tisdag 4 januari 2011

Bröllopsdag..

Hej alla söta!

Idag har jag och min man 7- årig bröllopsdag! Hurraaaa!
Tänk att det är sju år sen vi gifte oss!! ! Tycker vi har gjort vårt
liv tillsammans till något riktigt bra, vi tar vara på vardagen och njuter av små stunder
tillsammans. Har tre fantastiska barn ihop och livet  runt omkring oss
 är jag väldigt tacksam för. Jag är en väldigt lycklig Mia!!
Vi ska fira detta tillsammans med en av mina tärnor, Nilla och hennes Göran.
Blir bjudna på middag hemma hos dom, ska bli så mysigt att ses!

Önskar Er en rolig och festlig Trettondagsafton!
Kramis Mia

3 kommentarer:

  1. Grattis till Er båda på bröllopsdagen!
    Ska bli fantastiskt kul att få fira den stora dagen med er! Ses snart! Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. GRATTIS PÅ ERAN DAG!!!!!! kramar ann

    SvaraRadera
  3. Hjälp vad tiden går, då är det 7 år sedan jag
    Gjorde dig fin i håret<3 Grattis på Er dag,
    ha så mysigt. Njut<3
    Massor med kramar Veronica.

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)