måndag 31 januari 2011

Greengate I love...

Hej!

Jag har totalt snöat in på blåa toner i år... känns så fräscht efter att ha haft så mycket svart upptill allt det vita. Blått är verkligen vår och framför allt sommar för mig.
Greengates vår/sommar kollektion är underbart vacker tycker jag, sött  och känns väldigt lantlig.. får nog införskaffa mig några koppar och lite textil från denna serie.

Nu ska jag köra Saga till hennes yoga klass sen får det bli träning för egen del senare ikväll när barnen sover sött. Ulf jobbar för fullt med rivningen för att snickarna ska kunna komma i nästa vecka och börja lappa ihop allt!  Vi hoppas vara klara till påsk....

Må så gott!´
Kram Mia

1 kommentar:

  1. Hej Mia!
    Vad roligt att du hittade till min blogg! Tusen tack för de fina orden!

    Du har själv en mycket fin blogg. Jag kommer definitivt kika in här fler gånger, eftersom inredning ligger mig varmt om hjärtat. Dessutom kommer vi inom kort flytta in i vårt fina hus :) Det ska bli så roligt att inreda det!

    Ha det gott!

    Kram Josefine

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)