torsdag 27 januari 2011

House Doctor



Hejsan!



Tänkte visa er några inspirationsbilder från House Doctor. Dom gör så mycket roliga saker och jag är jätte glad över att just fått möjligheten att börja arbeta med dom :o)
När jag var uppe i Stockholm förra veckan så sprang jag in på PUB och House Doctors egna avdelning. Snacka om häftig butik!! Massor av roliga idéer tog jag med mig därifrån!


Renoveringen går framåt, tänkte visa lite nya bilder imorgon då nästan alla väggar är nedtagna.. det är så där sårigt med trasiga väggar och tak, ingenting hänger ihop.. men tänk om ett par veckor bara så ser det förhoppningsvis helt annorlunda ut. Det är så roligt att se när allt börjar ta form - jag är väldigt sugen på att börja inreda det nya....

Kram så länge!
Mia




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)