fredag 4 februari 2011

Nya tapeter..

Hej!

Fredag, fredag härliga fredag!!
 Ikväll ska vi ha fredags mys med grillade hamburgare och lite småplock upptill,
 barnens dag att bestämma menyn! Saga ska på sitt första disco ikväll - hon är på helspänd kan jag säga. Här ska lockas hår och målas naglar... det varar mellan fem och sju...
efter det blir det mys med oss övriga i familjen!!

I går var jag och kollade på tapeter, vilken djungel!! Men jag fick god hjälp av Frida på Colorama här i Varberg!  I vårt sovrum blir det den randiga ovan till vänster, blandas med våra plankväggar som redan finns på plats. I Agnes lilla tornrum sätter vi upp den blommiga tapeten och i loungen en trappa ner blir det den rutiga på en av väggarna.
Övriga ytor kläs med plank liksom köksdelen och matplatsen. Mycket plank men jag har inte ångrat mig en sekund sen vi började med detta för snart tre år sedan. I looove it!!

Nu blir det fullt drag med disco musik så vi kommer i rätt stämning inför kvällen!!
Kraaam Mia

2 kommentarer:

  1. Hej Mia!
    Ska du öppna butik? Så roligt!!! Var kommer denna mysiga butik att ligga? Jag kommer definitivt att komma. Jag har redan funderat på att köpa tallrikar och koppar till nya huset. Då kommer jag till dig!

    Ha en mysig fredagskväll!

    Kram Josefine

    SvaraRadera
  2. Jag ska öppna en liten gårdsbutik här hemma!
    Planen är att i april öppnar jag en webbutik och därefter lilla gårdsbutiken "Två små rum". Vi renoverar vårt hus just nu och jag känner att det får vi bli färdiga med först innan butiken slår upp portarna! Men man kan handla på webben och gärna hämta varorna i butiken som kommer växa fram under våren/sommaren.
    Må så gott!
    Kram Mia

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)