måndag 21 mars 2011

Hej!

När man jobbar hemifrån gäller det att ha disciplin minsann...
Det är väldigt lätt att man springer iväg och "bara" ska göra saker..
Men min checklista börjar arta sig och jag börjar känna mig nöjd med
resultatet.. snart, snart är jag på gång på riktigt!!

Nu ska jag iväg och hämta barnen, vi ska hämta tapeter och beställa
mattan till hallen och till sovrummet... 
Ikväll ska jag och Ulf in i den nya delen av huset och städa..
Det blir mycket att ta hand om när det är både målare,
snickare och elektriker samtidigt.
Vi ska även börja måla pärlsponten till tornrummet.

Tapeten i Agnes rum är uppsatt.. det blev så sött :o))
Nu kliar det i inredningsfingrarna på mig och jag läääängtar tills jag får
börja sätta tänderna i det nya...

Ha en skön måndagskväll alla fina!
Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)