tisdag 8 mars 2011

Känner livet i mig....


Heeej!


Idag känner jag livet i mig....
Har suttit ute på kökstrappan och druckit kaffe i vårsolen!!
Jag blev faktiskt riktigt varm.. Tog lite kort på våra syrener och det knoppar för fullt, såg oxå att krokusen börjar kika fram... underbart!!


Tack för alla mysiga hälsningar ni lämnar, man blir såå glad!
Mona, du undrade vart den blommiga tapeten kommer ifrån, det är en tapet från
Ralph Lauren som har massor av fina tapeter tycker jag...


I helgen kom dom nya altandörrarna på plats, vi tog bort trappan som gick upp till övervåningen. På bottenplanet i vårt "torn" som vi kallar det ska vi ha utgångar åt var sitt håll, en till verandan och en till altanen. Vi kommer även att bygga en bänk med en en härlig sittdyna och med massor med kuddar där barnen kan sitta och mysa..
På väggarna ska det sättas pärlspont.
Idag spikas det panel för fullt..., ska kika in till Lennart om en stund och ta lite kort.


Men nu ska jag och Olle leka skola, han är väldigt sugen på att lära sig räkna och skriva.. tänk om några månader så börjar han förskoleklass.. huu så fort det har gått!!
 Det är tur man har en liten bebis till...


Önskar er en härlig dag i solen!
Kram Mia
 





 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)