torsdag 10 mars 2011

Köket börjar ta form..

Hej!

Idag sitter jag inne och jobbar, bloggar och kurar för här är det ett riktigt busväder ute..
storm och snö... inget kul alls.

Nu börjar vårt kök ta form ordentligt, panelen spikas för fullt och
målaren är här nästan varje dag och fixar till väggar och tak.
Jag älskar verkligen dessa träväggar, blir en sån härlig värme och känsla.
Bänkskivan till köket ska gjutas i betong,
jag gillar att blanda gammal stil mot det lite mer moderna.
Golven blir breda furugolv som vi ska måla vita så klart...
Tyvärr kan vi inte använda dom gamla.. snyft, dom har helt enkelt gjort sitt..

Nähä nu måste jag jobbar vidare, håller på med att bygga upp min nätbutik..
Det är otroligt mycket just nu med allt som rör min verksamhet..
budget, uppbyggnad, möten, orderläggning och massor av planering....
Men det är så himla kul och jag ser verkligen fram emot öppning....

Ha en fin dag!
Stor kram!
Mia



1 kommentar:

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)