fredag 25 mars 2011

Smarriga våfflor..

Hej!

Idag har väl ingen missat att det är våffeldagen,... så här bakas det för fullt..
Ska bjuda alla hantverkare som är här idag på mina egengjorda smarriga
våfflor.. ett gott recept som jag fått av min kära svärmor..

Till helgen blir det målning av väggar, golv, lister och fönster.  Ska hoppa i mina
målarkläder tidigt imgorgon bitti... lovar att ta lite kort när det är klart för nu har det verkligen
hänt mycket i denna veckan!

nu tillbaka till våfflorna...

Trevlig helg !!
Puss & Kram Mia


Ps. glasen kommer från Village, servetter från Greengate och tallrikar från Mateus..

2 kommentarer:

  1. Åh, vad det ser gott ut!
    Ha en skön helg =)
    Kram, Linda

    SvaraRadera
  2. Vilken fin blogg!

    Idag har jag varit på Colorama i Varberg och just kollat in den blommiga tapeten till ett litet gästrum som har en fondvägg av plankor.
    Plankorna är stående. Jag tror att dina tapeter blev jättefina.
    Den randiga tapeten skall jag ev sätta upp som fondvägg i ett litet sovrum.
    Ser fram mot en ny liten butik i Varberg.
    Marita

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)