söndag 9 oktober 2011


( nytt i butiken :O)) Textil från Nyblom & Kollen)


Hej alla fina!

Här i Varberg blåser det nästan storm just nu... huuu
Regnet öser ner och det känns riktigt höstrusk
som jag faktiskt gillar. Tänk att få ta på sig tjocka tröjor,
raggsockar och tända brasan, inte dumt alls....

Innan regnet kom hann vi med en liten utflykt till skogen med medhavd fikakorg.
Vi plockade mossa, fina grenar och lite granris
som jag ska pynta med i trädgården.

Åhh jag är så glad...
I torsdags fick jag min första textil leverans till lilla butiken från
fina Nyblom & Kollen. Kika gärna in här..


Har även höstrustat lite i köket denna helgen,
bytt ut alla blåa detaljer mot lite mer grått  och svart.
Kudden kommer från Nyblom & Kollen, soffan från Mio.



Grytlapp, handduk och grillvante i en fin gråblå färg,
finns även i bläckblå.

Nu ska jag arbeta lite till, så här på söndagskvällen..
Håller på med ett nytt inredningsuppdrag som jag tänkte visa lite från
i veckan.. ett väldigt spännande projekt som jag lägger mkt tid på just nu :0))

Ha en underbar kväll kära ni!
Kram Mia

Lägg till bildtext

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)