onsdag 30 november 2011



Hej!

Äntligen har jag börjat få lite julmysigt här hemma...
Advent, advent, advent .... då vill jag ha massor av vitt, vitt och vitt...
men även lite röda detaljer får smyga sig in lite här och var...
Vår lilla bänk i tornet har fått nya kuddar och en ny matta har jag införskaffat mig, den har jag förresten hittat på Rusta... Kuddar med korsstygnsbrodyr kommer från Nyblom & Kollén och de randiga små kuddarna köpte jag i en liten butik i Gilleleje...

Önska er en fin onsdag
Kram Mia  

2 kommentarer:

  1. Så vackra kuddar. Är väldigt sugen på något i stil med dem broderade.

    Hoppas du har haft en fin onsdag!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Har surfat runt lite på nätet och hittat dina fina blogg! Så inspirerande! Jag har en fråga om det otroligt mysiga parhuset som du varit med och inrett. Du skriver att möblerna är från Artwood. Är alla korgar oxå från Artwood? De ser mycket finare ut på dina foton är på Artwoods hemsida!
    Själv bor jag i Luxemburg och har ett nybyggt sommarhus i Sverige. Jag letar efter sådana korgar som står på soffbordet med en oliv i. Undrar bara var jag ska hitta dem!
    Nu ska jag surfa vidare på din blogg och titta på alla fina foton!
    Hoppas du har möjlighet att svara!
    Hälsningar
    Helena
    helenasloggbok@hotmail.com

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)