tisdag 29 november 2011

Öppningshelg!


Hej alla fina!

Tusen tack för alla hälsningar, böcker, blommor, presenter och
gratulationer jag fått under dom senaste dagarna!
Jag är sååå lycklig över att så många ville komma och kika in i min lilla butik!
Det har varit otroligt roligt och jag har njutit av varje sekund!!

Nu ska jag försöka hinna med att blogga lite igen..

Denna underbara bok fick jag på posten av den sötaste av dom sötaste vännerna man kan tänkas ha! Jag älskar denna bok, vill fixa massor av mingelmat nuuu :O)) Den blir perfekt att hitta läckra rätter till nyårsfesten och till min stora dag i april då jag fyller 40 år... jisses..

Ha en mysig kväll!
Världens största kram till Er!
Mia





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)