tisdag 17 januari 2012

FORMEX vår 2012!!!



Hejsan!

Håller för fullt på att packa väskan inför mitt besök på Formex mässan
 som startar nu på torsdag, tjohoo....
Alltid lika inspirerande att få ta del av alla föreläsningar
 och alla härliga montrar med massor av nyheter..
Känner att denna våren kommer bli helt underbar!
Nedan ser ni ett axplock ur Bloomingvilles vårkatalog!

Så ha nu en fortsatt härlig vecka!
Så lovar jag att komma tillbaka med massor av inspiration
 som jag ska dela med mig av!
Stor Kram
Mia



2 kommentarer:

  1. Vilken underbar blogg. Jag bara måste veta vart du köpt ditt matsalsbord? Jag är helt såld :) Kraam

    SvaraRadera
  2. Hej Sandra!
    Kul att du kikade in på min blogg!
    Matsalsbordet har vi tillverkat helt själva :O))
    Vet att "Artwood" har ett liknande bord.
    Kram Mia

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)