söndag 15 januari 2012



Godmorgon!

Hoppas er helg varit lika bra som min!
Jag har jobbat, umgåtts med fina vänner som vi inte träffat på länge 

(det var väldigt mysigt att ni kikade ner på lite mat igår kväll.... det gör vi om snart!!)
 Har varit med Olle på innebandyträning nu på morgonen, 

nu väntas myys med bara familjen hela dagen.


Tänkte även visa er runt på mitt andra jobb idag..
Wonder är världens bästa butik som har underbara kläder, 

inredning, kaffe och världens bästa chefer!!
Så välkomna på en rundvisning....

Kram Mia




Här har ni vårens första vårkläder som har trillat in dom senaste veckorna..
Odd Molly med sina underbara färgsprakande kläder som man blir lycklig av.
Vi har världens godaste kaffe oxå... bara det är värt ett besök...

Hunky dory är ett av mina favoritmärken med vackra mönster och fantastiska tyger. ...

Vackra portmonnäer i mila toner och i underbart skinn...


Världens bästa Matilda och kollega... glad, glad, glad - hon skrattar jämt och är väldigt rolig att jobba med!! Här klädd i jubileumströjan från Hunky dory som firar 15 år i år!

Ännu en härlig tröja från Hunky dory...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)