onsdag 8 februari 2012

Hej på er!

Är hemma med lilla Agnes som har hög feber och halsfluss..
I natt trodde jag att hon skulle börja koka så varm var hon stackarn. Idag är hon på bättringsvägen...
Passade på när hon låg och sov i eftermiddags att fota lite här hemma. Det har väl inte hänt så mycket sen sist jag tog bilder på köket, vardagsrummet och hallen men nu har våren fått flytta in i alla fall med blåa nyanser som jag älskar...
I dagarna väntar jag full leverans från House doctor, Bloomingville, Maileg och IB Laursen.
Jag väntar och längtar tills jag ska få börja plocka upp alla nyheter...

På Lördag öppnar jag upp butiken för den som är nyfiken mellan 10-15.
Välkomna om ni har vägarna förbi...

Önskar er en mysig onsdagskväll :O)
Kram Mia









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)