tisdag 6 mars 2012

Längtar...


Idag längtar jag så där alldeles extra mycket efter att få börja tillbringa
mer tid utomhus med allt vad det innebär.
I vår som sommar ska vi fixa i trädgården, måla huset, byta fasad på lilla gårdshuset,
 lägga i båten och bara njuta av sköna vår och sommardagar :O))

(I helgen fick jag förresten för mig att vi skulle gå på husvisning,
 ett alldeles underbart hus precis i min smak som ligger ett stenkast från havet..
Vi får väl se om vi vågar oss dit... )

Ha en härlig dag i solen!!
Kram Mia

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag har tittat runt på din fina blogg och på bilderna från ert fatastiska hem! Kul med en varbergstjej! Fick tipset från min svägerska (Lotta H) att titta in här hos dig :)
    /Kristina

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)