tisdag 20 mars 2012

Skidtripp till fjälls..

Hejsan!

Efter en underbar vecka i Lindvallen är jag nu tillbaka i hetluften igen..
Vädret var toppen med sol och flera plusgrader. Barnen är helt fantastiska på att ta sig ner för backarna nu. Det är nog den allra bästa semestervarianten jag kan tänka mig - att åka skidor. Man är ute hela dagarna och har roligt tillsammans, sen är man härligt trött när man kryper in i mysiga stugan och lagar mat, bastar och umgås och spelar spel hela kvällarna.

Min favoritplats i Lindvallen -  Skilodgen.
Mysigt ställe att sitta ner en stund när benen är trötta. 




Olle provade på snowboard  - gick jätte bra för att vara första gången.
Nästa vinter blir det bräda och skidlektion för hela slanten enligt honom själv!
Han gillade det skarpt! O))


Nu ska jag fota fota och fota massor av nyheter till butiken, kika gärna in och ta dig en titt på alla vårens nyheter.

Ha en fin dag!
Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)