tisdag 24 april 2012

Nytt och fräscht..


Hello!!
Håller just nu på med att fotografera lite nyheter från Bloomingville som har anlänt till butiken i dagarna..
Mattan är gjord av återvunna jeans som vävts i ett fint mönster - I love it...

Vårt sovrum börjar ta form, i helgen skruvade vi upp en gammal dörr som gavel,
en krokbräda fick bli förvaring till favoritjeansen,
tapeten går i jeansblått och vitt och kommer från Ralph Lauren....
Kuddarna i sängen kommer från Lexington och Åhlens, överkast från Hemtex.
Nu ska jag ut i solen och gotta mig en stund sen är det åter dax för lite arbete..
Må så gott!
Kram Mia

Vi har två väggar med liggande panel och två med tapet.
Nattduksbordet kommer från Engelsons.


Favoritjeansen kommer från Wonder såklart...
Rear, November och 7:en är några som jag älskar..
Det blir dekorativt att låta dom hänga framme...


Mattan kostar 299 kr, finns i webbutiken inom kort..


4 kommentarer:

  1. Oj så fint ni har...hittade hit för första gången idag ...men återkommer...*ler

    Hälsningar från Göteborg och mig.

    Pernilla på Piazzan

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Tack för besöket på min blogg :) jag upptäckte din blogg för nån dag sen och jag bara suger in inspiration...LYCKA!!
    Här i Värmland skiner solen äntligen efter flera dar i ruskväder :)
    Ha en underbar onsdag.
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Så fint i ert sovrum! Älskar blått och det passar ju så fint i just ett sovrum. Svalt och skönt. Och det är riktigt snyggt med mattor i jeanstyg. Skulle gärna ha en riktigt stor en. :-)

    Hoppas du har haft en fin onsdag!

    SvaraRadera
  4. Hittade din blogg igår, blev helt salig över alla fina bilder från ert hus och allt fint i webshopen, precis min stil, älskar blått och vitt! Såg att du har öppet i butiken nu på lördag, jag kommer :-)

    Kram från Lena

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)