tisdag 28 augusti 2012

Kökspiff

Halloj!

Tänkte visa er lite av nyheterna som börjar trilla in både i gårdsbutiken och i webbutiken.
Jag jobbar på i raketfart för att få in alla produkter så att ni ska få ta del av det nya sortimentet.
I nästa vecka kommer även textil från Nyblom & Kollén som alltid serverar fräscha och klassiska textilier. En ny leverantör som jag tagit in i butiken är Iris Hantverk.
Gillar deras borstar och redskap a lot!
Visst börjar man bli lite sugen på hösten..
Jag ska försöka hinna med att piffa lite höstkänsla här hemma i helgen..

Bye the way...

Gårdsbutiken är öppen
Fredag 14-18
Lördag 10-14

Varmt välkomna om ni har vägarna förbi..

Kram Mia



1 kommentar:

  1. Kul att du är igång igen efter sommarloven. Ser ut att bli fina saker som vanligt att se fram emot. Jag är jättenyfiken på bostarna.
    Mamma

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)