måndag 3 september 2012

Höstpiff

Hej!

Jag älskar hösten... tja alla årstider är väl bra men hösten tycker jag andas lugn..
Då kryper jag in och tänder ljus, lagar god husmanskost, dricker portvin framför brasan, försöker hinna med att gå på bio.
Här hemma håller jag på att ta fram fina korgar i naturmaterial, härliga fårskinn, massor av kuddar och lyktor allt för att skapa en mysig känsla. Jag köper verkligen inte allt nytt utan ta fram ur mina gömmor.. Men några nya kuddar fick det bli i år och en ny korg - allt från BUTIKEN  2 små rum...

Kram Mia




3 kommentarer:

  1. Like your style!! Kram/Ulrika

    SvaraRadera
  2. Ja, nu måste jag fixa lite höst-mys-stämning hemma hos oss också! Två bröllop kvar sedan dröjer det innan nästa och då kan jag mysa på helgerna. Längtar! Jag måste komma in till dig och få lite inspiration. Kram kram

    SvaraRadera
  3. Hej Mia! Oj så mycke fint det ser ut att kommit in i butiken!! Måste kika in snarast! En fråga: vi pratade ju lite om de där mattorna från artwood som ni hade i parhuset på Håstensgatan, såg att de inte finns med i bassortimentet längre och du sa att kanske de fanns kvar på etikhus... Har du tid att kolla detta? Jag skulle kunna tänka mig att köpa dem isåfall =)Ha det så gott! Kram Viktoria

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)