tisdag 9 oktober 2012

Vår lilla Agnes..




Hej hopp!

Jag har tyvärr inte kunnat blogga på över en vecka då min dator
gått sönder, jag är verkligen ingen teknikmänniska så man står helt handfallen när sådant inträffar....

Vad har hänt sen sist? Jo, vår lilla prinsessa har fyllt 3 år.
 Jag lyckades få till en bild på henne där hon står helt still, annars far hon mest runt och stollar sig :o))
Vi firade henne hemma med kanelbullebak då hon fyller på just denna dag.
Det blev ett litet minikalas med familjen, då dom stora barnen låg hemma och var sjuka. Men hon var hel nöjd ändå :o))

Lekstugan kom svävande över planket och hon blev väldigt förvånad när hon fick syn på den...
Agnes och jag har börjat måla stugan i helgen och det gick riktigt bra..
Till helgen blir det ett litet staket på verandan, taket ska läggas och mer färg på stugan.. Inredningen får vänta på sig till våren,  funkar ju redan nu att leka och stöka där inne (behöver inte vara så perfekt för lek och bus.. eller hur...)

Puss och Kram
Mia




1 kommentar:

  1. Sjukt söt liten stuga hördu! Och en söt tjej också förstås :-) Kram Anna

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)