måndag 5 november 2012

En dag på jobbet..



Hejsan alla fina bloggisar!

Hoppas ni har det bra där ute i höstrusket..
Själv sitter jag och jobbar med ekonomin för Två små rum.
Det tar tid men det är ändå skönt när man är klar och kan sätta tänderna i roliga projekt..

Att vara egen företagare krävs mycket engagemang  och disciplin.
När jag skickat iväg mina små troll till skola och dagis så börjar jag jobba på för fullt direkt,
annars är det lätt till att man kikar sig omkring här hemma och inser att här ser ut som bomben och börjar röja och städa..nänä inte på måndagar och tisdagar inte...- då går man till jobbet mellan 9-17 och jobbar på..
Städning och annat får vänta till ev lunchrast eller efter "kontoret" har stängt för dagen.
Men man har en otrolig frihet som egen och jag älskar min lilla butik och webbutik!
Det är så roligt att få kontakt mer er alla fina kunder som hör av sig och jag gör mitt allra bästa för att ni ska få
era paket så fort som möjligt. Mina packdagar är måndag, tisdag och torsdagar.
 Ev så packar jag även under helgen men då går inte paketen iväg förren på måndagen.


Så ser min vardag ut...

Ha en härlig arbetsdag och ledigdag :O)
Kram Mia




1 kommentar:

  1. Tack snälla du för sin söta kommentar hos mig, jag blir så glad! Så fint du har det hemma och jag avundas dig din självständighet i ditt arbete. Kanske jag också blir egen företagare en dag...

    Ha en fortsatt fin kväll,

    Kram Johanna

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)