tisdag 11 december 2012

Strömshaga...

Favorit i repris... mumsigt :o))

Hej söta ni..

Ikväll bär det iväg till stora varuhuset i Ullared..
Där ska jag träffa tomten tänkte jag och få lite paket inhandlade.
Fick en leverans från Strömshaga idag, en ny leverantör för mig som jag gillar skarpt.
Massor av mysiga burkar för tvättmedel, kaffe, hårband och pennor.
Ska försöka hinna fota i veckan och lägga ut.
Ni kan även gå in på Instagram och facebook och kika där jag precis la ut lite bilder på det.
Sök på 2 små rum, tvasmarum i varberg så hittar ni mig där.

Puss och Kram
Mia

1 kommentar:

  1. Så gott receotet ser ut! Vet inte hur jag ska hinna med och göra allt mumsigt julgodis :P Va kul med Ullared. Hoppas du hittar massa fina julklappar. Ha de så bra! Kram Marina

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)