tisdag 11 juni 2013

Utförsäljning - med start fredagen den 14:e juni.


Hej på er!

Detta inlägg känns lite vemodigt att skriva men också som en lättnad.
 Jag har funderat så mycket på detta men nu tagit ett noggrant beslut om att lägga mitt lilla företag som vilande. Jag arbetar som många redan vet i en klädbutik här i Varberg där jag trivs fantastiskt bra. 
Min man driver även han ett eget företag som tar väldigt mycket tid 
och med tre barn så räcker tiden helt enkelt inte till.

Jag tänker lägga mer tid på mig själv och på min familj, de är det viktigaste för mig och förtjänar att ha en mamma och fru som mår bra. 

Därför erbjuder jag nu 50% på hela sortimentet i min butik, vissa varor finns endast i ett ex så skynda att fynda! Utförsäljningen startar fredagen den 14:e juni kl. 00;01

Gårdsbutiken håller öppet om söndagarna fram till den 30:e juni, 12-15.
Varmt välkommen in i webbutiken. (klicka även på bilden till höger så kommer du in i butiken :O) .)

                                  Tusen tusen tack till alla som handlat av mig under dessa två år! 
Massor av härliga och stora kramar
Mia


2 kommentarer:

  1. Hej!
    Ibland är det rätt beslut att ta även om det kan kännas jobbigt, innerst inne brukar man ändå veta svaret. Och om du ångrar dig kan du ju återuppta din verksamhet. Ska givetvis kika in i webbutiken i slutet av veckan :)
    Hoppas du får en fin fortsättning på veckan!
    Kram Marina

    SvaraRadera
  2. Å så tråkigt att du ska lägga ner, jag som precis hade upptäckt din superfina lilla gårdsbutik. Men jag förstår dig mkt väl; man ska må bra o hinna ta hand om sig själv o sin familj.

    Lycka till!

    Hälsningar Maria Penca, Varberg

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)